- מאמר -

כך תמשוך עוד קונים

בין אם אתם רוצים להיחשף לגולשים רבים ככל האפשר, ובין אם אתם מעוניינים בקהלי יעד ספציפיים – שיווק באינטרנט הנעשה בצורה חכמה ויעילה יאפשר לכם להשיג את המטרה שיווק באינטרנט הוא היום חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית, ומאפשר לחשוף עסקים, מוצרים ושירותים בפני קהלי יעד שונים במגוון פלטפורמות.

בין אם אתם רוצים להיחשף לגולשים רבים ככל האפשר, ובין אם אתם מעוניינים בקהלי יעד ספציפיים – שיווק באינטרנט הנעשה בצורה חכמה ויעילה יאפשר לכם להשיג את המטרה שיווק באינטרנט הוא היום חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית, ומאפשר לחשוף עסקים, מוצרים ושירותים בפני קהלי יעד שונים במגוון פלטפורמות.הפרסום באינטרנט תורם לחשיפה גבוהה של המסר השיווקי, ביסוס ומיצוב המותג, ובאופן מיידי מצליח לייצר פניות מלקוחות ורשימות לידים מלקוחות רלוונטיים.

הודות לשנות הניסיון הרבות של משרדנו בניהול קמפיינים מוצלחים באינטרנט, פיתחנו שיטה המאפשרת לנו לפרסם באינטרנט ולגייס לידים ללקוחותינו באופן היעיל ביותר. הצלחה זו מושגת הודות לשילוב בין כתבות תוכן איכותיות, לבין פילוח מדויק של קהלי יעד, שיווק חוזר לקוראי הכתבה ופרסום לרשימות תפוצה מתאימות. איך פועלת השיטה?

1. תוכן איכותי. הבסיס לפרסום אפקטיבי באינטרנט הוא כתבות מקצועיות, המעניקות ערך מוסף לגולשים שקוראים אותן ומאפשרים להם להשאיר פרטי קשר מיד לאחר סיום קריאת הכתבה.

2. קידום מקצועי. כדי למנף את הכתבה, אנו דואגים לפרסם את הכתבות באתרי התוכן הגדולים בישראל – כמו גלובס, וואלה!, דה מארקר ועוד. הפרסום מתבצע באמצעות פלטפורמות אאוטבריין וטאבולה, תחת הכותרת שכולנו מכירים בשם “כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך”.

3. רימרקטינג (שיווק חוזר). גולשים שקראו את הכתבות שלנו נשמרים ברשימה מיוחדת, כך שאנו יכולים לשוב ולפרסם בפניהם את המוצר או השירות המוצע, באמצעות מערכות הפרסום של גוגל או פייסבוק. ברגע שהם יחליטו לקנות – אנחנו נהיה שם. בנוסף, בפייסבוק אנו יכולים לאתר גולשים הדומים במאפייניהם לאלה שכבר קראו את הכתבות – כך שנוכל לכוון את הפרסום גם אליהם ולהגדיל את מאגר הלקוחות הפוטנציאלי ומה המחיר?

עלות הפרסום באינטרנט נחשבת לנמוכה יחסית לסוגי פרסום אחרים, כמו פרסום בעיתונות, בטלוויזיה או בשלטי חוצות. העלות היא נגזרת ישירה של תקציב הפרסום שנקבע על ידי הלקוח, כאשר ככל שמשקיעים יותר בתקציב הפרסום – ניתן להגיע לקהל רחב יותר.

מתעניין בפרסום באינטרנט?
מלא את הטופס ונציג יחזור אליך

השאר פרטים ונחזור אליך, או לחץ והתקשר:
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר.

השאר פרטים ונחזור אליך, או לחץ והתקשר:

דילוג לתוכן