- מיתוג -

מיתוג - מותג מכוון מקצוע

בין אם אתם משרד לעורכי דין, מפעל למחזור או כל מקצוע אשר מצריך בידול עסקי, אנחנו כאן בכדאי למתג לכם את העסק וליצור בידול משמעותי בינכם לבין המתחרים שלכם

מיתוג עורך דין

למיתוג מקצועי לעו”ד יש כוח השפעה רב ויכולות ויזואליות שמוכרות! וזה מוכח…
שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מומחים בליווי אישי – אנו נדאג שחבילת המיתוג לעו”ד בין השאר תכלול את כל מה שתצטרך לנקודת התחלה וגם לטווח הארוך יותר.

חבילת מיתוג משרד עורכי דין,  כוללת פריטים עיצוביים שמשרדך צריך, כגון: לוגו לעורך דין, כרטיסי ביקור מרשימים, עיצוב ניירת משרדית למשרד, מעטפות ממותגות, פולדרים להצעות מחיר וכל מה שתצטרך בתור עור דין. אנו נדאג שמיתוג יהיה אלגנטי, מרשים ואסתטי וייצג אותך על הצד הטוב ביותר.

בנוסף, שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מתמחה בבנייה ועיצוב של אתר תדמית לעורך דין.

למיתוג נכון יש הכוח לבדל אותך מהמתחרים שלך! במיוחד בענף תחרותי וקשה כמו ענף עורכי הדין.

בוא להיות ייחודי, צור את הבידול הזה משאר המתחרים שלך ומתג את עצמך גבוה. לחבילת מיתוג לעורך דין, צור קשר אתנו.

שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג – אל תתפשר על איכות.

עורכי דין אתם צריכים מיתוג, דברו איתי: 077-50-70-518

מיתוג מתווכים

מיתוג מקצועי למתווכים הינו נושא חשוב, קריטי ומוכח כעובד. לאור ניסיון רב השנים שיש למשרדנו, אנו מוכחים לגלות כל פעם מחדש שהלקוחות הפוטנציאלים של מתווכים בנדל”ן, נמשכים למיתוג של המשרד , גם אם הם אינם מודעים לכך. ופה קבור הכלב.

שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מתמחה במיתוג למתווכים ומשרדי נדל”ן, אנו יודעים למתג אתכם גבוה עם מיתוג אסתטי שמשדר אמינות ומקצועיות.

מיתוג משרד תיווך הוא הליך בו הופך סוכן הנדל”ן לבעל יתרון תודעתי בתחום הנדל”ן  בישראל- ענף בו התחרות היא רבה וקשה.

בנוסף, שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מתמחה בבנייה ועיצוב של אתר תדמית למתווכים.

מיתוג למתווך כולל: בנייה ועיצוב לוגו מקצועי, עיצוב ניירת משרדית, עיצוב כרטיסי ביקור, פולדרים להצעות מחיר וכל מה שתצטרך למשרדך. להרכבת חבילת מיתוג למתווכים, התקשר אלינו וקבל הצעה אטרקטיבית לחבילת מיתוג עסקי למתווך.

שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג – אל תתפשר על איכות.

מתווכים אתם צריכים מיתוג, דברו איתי: 077-50-70-518

מיתוג לרופא

במיתוג אישי ומקצועי לרופא מילת המפתח היא -בידול.

בידול הינו הליך בו אנו מציגים את הייחודיות של הרופא ביחס לרופאים אחרים.  מיתוג אישי באינטרנט, הופך את שיווק ופרסום הרופא לקל ופשוט יותר. רופאים, שמתקשים לפרסם אתעצמם על פי חוק, יכולים להיעזר בעולם האינטרנט על מנת להעביר מסרים אינפורמטיביים ושיווקיים.

מיתוג לרופא כולל: בנייה ועיצוב לוגו מקצועי, עיצוב ניירת משרדית למרפאה פרטית/ קליניקה, עיצוב כרטיסי ביקור לרופא, פולדרים, חומרים אינפורמטיביים וכל מה שתצטרך למשרד / קליניקה שלך. להרכבת חבילת מיתוג לרופאים, התקשר אלינו וקבל הצעה אטרקטיבית לחבילת מיתוג עסקי לרופא.

בנוסף, שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מתמחה בבנייה ועיצוב של אתר תדמית לרופאים.

שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג – אל תתפשר על איכות.

דוקטורס אתם צריכים מיתוג, דברו איתי: 077-50-70-518

מיתוג מרפאות

בישראל 2017, יש למעלה מ 6,000 מרפאות פרטיות.

לכן מאוד חשוב לייצר בידול ולהדגיש יתרון שיווקי בענף שהוא כל כך תחרותי והדרך הנכונה וההתחלתית לעשות זאת, היא באמצעות במיתוג איכותי המשדר את יתרונות ויכולות המרפאה.

בשנים האחרונות שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג שקד צבר ניסיון רב במיתוג מרפאות ושירותים רפואיים נוספים והצלחנו ליצור הליך קל ונוח אשר בסופו מתקבלת זהות מקורית לכל מרפאה ומרפאה עם בידול שיווקי מיוחד.

מיתוג מרפאה מתחיל ראשית בפגישת היכרות ומחקר מעמיק בענף ובעולם הדיגיטלי. לאחר מכן, אנו מגישים למרפאה סקיצות ללוגו מקצועי ולאחר הבחירה אנו מתחילים בהליך המיתוג.

חבילת מיתוג למרפאה כוללת: בנייה ועיצוב לוגו מקצועי למרפאה, עיצוב ניירת משרדיתלמרפאה פרטית/ קליניקה, עיצוב כרטיסי ביקור לרופא (או למספר רופאים. תלוי באופייה של המרפאה), פולדרים, חומרים אינפורמטיביים וכל מה שמרפאה צריכה.

בנוסף, שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מתמחה בבנייה ועיצוב של אתר תדמית למרפאות.

להרכבת חבילת מיתוג למרפאה, התקשרו אלינו וקבלו הצעה אטרקטיבית לחבילת מיתוג.

שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג – אל תתפשר על איכות.

קליניקה, אתם צריכים מיתוג, דברו איתי: 077-50-70-518

מיתוג מאמני כושר

בין אם אתה מאמן כושר אישי או מאמן בעל סטודיו לאימוניים אישיים, למיתוג מקצועי למאמן כושר יש כוח השפעה רב ויכולות ויזואליות שמוכרות! וזה מוכח… שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מומחים בליווי אישי – אנו נדאג שחבילת המיתוג למאמן כושר בין השאר תכלול את כל מה שתצטרך לנקודת התחלה וגם לטווח הארוך יותר.

חבילת מיתוג מאמני כושר / סטודיו מאמני כושר,  כוללת מגוון פריטים עיצוביים, כגון: לוגו למאמן כושר, כרטיס ביקור שישאיר רושם טוב ומקצועי, עיצוב ניירת, פוסטרים, שילוט לסטודיו,רול-אפים שיווקיים ממותגים פולדרים להצעות מחיר וכל מה שתצטרך בתור מאמן כושר. אנו נדאג שמיתוג שלך ישדר מקצועיות, חוזק וייצג אותך על הצד הטוב ביותר והכי חשוב- יבדל אותך משאר המתחרים בענף מאמני הכושר בישראל.

בנוסף, שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מתמחה בבנייה ועיצוב של אתר תדמית למאמן כושר.

למיתוג נכון יש הכוח לבדל אותך מהמתחרים שלך! במיוחד בענף תחרותי וקשה כמו ענף הספורט.

בוא להיות ייחודי, צור את הבידול הזה משאר המתחרים שלך ומתג את עצמך גבוה. לחבילת מיתוג למאמן כושר, צור קשר אתנו.

שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג – אל תתפשר על איכות.

מאמנים, אתם צריכים מיתוג, דברו איתי: 077-50-70-518

מיתוג יועצים פיננסים

יועצים פיננסים נחשבים לעוסקים בתחום המקצועות החופשיים. בתחום זה חשיבות המיתוג האישי מהווה את המרכיב המרכזי בבחירת היועץ הפיננסי בקרב קהלי היעד ומהווה את התשתית הבסיסית ליועץ הפיננסי.

מיתוג אישי מהווה הליך מקצועי הנועד למתג את היועץ כמוביל בתחומו. הליך המיתוג נועדלהרכיב את כל האריזה דרכה משתקפות יכולותיו המקצועיות ואישיותו של היועץ הפיננסי בעיני קהל הלקוחות הפוטנציאליים שלו.

חבילת מיתוג ליועצים פיננסים,  כוללת מגוון פריטים עיצוביים שיעזרו לך ולמשרדך לשדר מקצועיות בדרך אסתטית, נקייה וחזקה, כגון: לוגו ליועץ פיננסי, כרטיס ביקור, פולדרים שיווקיים, מעטפות ממותגות, וכל ניירת שתצטרך בתור יועץ פיננסי לתחילת הדרך ולהמשכה.

בנוסף, שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מתמחה בבנייה ועיצוב של אתר תדמית ליועצים פיננסיים.

למיתוג נכון יש הכוח לבדל אותך מהמתחרים שלך!

בוא להיות ייחודי, צור את הבידול הזה משאר המתחרים שלך ומתג את עצמך גבוה.

יועצים, אתם צריכים מיתוג, דברו איתי: 077-50-70-518

שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג – אל תתפשר על איכות.

מיתוג למכללות ואוניברסיטאות

היום זה כבר ברור, מיתוג של מכללה/ אוניברסיטה נקבע בעיקר בשיווק מפה לאוזן, הנוצר בעיקר על-ידי סטודנטים מרוצים (כמו גם בלתי מרוצים). יחד עם זאת, ישנן כמובן מכללות בישראל הנתפסות כאיכותיות יותר, מהסיבה שהן השכילו לייצר תהליכי מיתוג ארוכי-טווח המושתתים על פיתוח פתרונות לסוגיות חשובות, כמו איכות הסגל המקצועי ורמת שירות הלקוחות שהן מעניקות לסטודנטים. וכן, הכל מתחיל במיתוג.

המטרה של שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג היא לייצר עבור המכללה/ אוניברסיטה / מוסד לימודי שלך מותג חזק, שיהווה כוח משיכה לקהלי היעד- סטודנטים פוטנציאליים,  מיתוג שיגדיל את הכנסות המוסד האקדמי ושיעצים את יכולותיו ויתרונותיו.

חבילת מיתוג למוסד חינוכי, כוללת מגוון פריטים עיצוביים שיעזרו למכללה לשדר מקצועיות בדרך אסתטית, נקייה וחזקה, כגון: לוגו למכללה, פולדרים שיווקיים, מעטפות ממותגות, רול-אפים, עיצוב דוכני קד”מ שיווקיים וכל ניירת שתצטרכו למכללה לתחילת הדרך ולהמשכה.

בנוסף, שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מתמחה בבנייה ועיצוב של אתר תדמית למכללות/ מוסדות חינוך/ אוניברסיטאות.

למיתוג נכון יש את הכוח לבדל אותך מהמתחרים שלך!

בוא להיות ייחודי, צור את הבידול הזה משאר המכללות המתחרות בך ומתג את עצמך גבוה.

מוסדות חינוך, אתם צריכים מיתוג, דברו איתי: 077-50-70-518

שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג – אל תתפשר על איכות.

מיתוג מסעדות

שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג שקד מתמחה במיתוג תחום המזון, בו ישנה חשיבות רבהלמיתוג שיצור חוויה של טעם ואווירה ייחודית. המשרד עוסק במיתוג מסעדות / בתי קפה, מיתוגאריזות מזון ומציע עבודה שוטפת של עיצובים גרפיים לתחילת הדרך והמשכה.

משרדנו מתמחה בהובלת תהליכי מיתוג המשלב את בניית הזהות המותגית של המסעדה(הכולל מחקר מעמיק של מתחרים בענף), חזקותיה של המסעדה ובידולה בענף המסעדנות בישראל וכמובן הבנת קהלי היעד- הלקוחות הפוטנציאליים.

בנוסף, שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מתמחה בבנייה ועיצוב של אתר תדמית למסעדות / בתי קפה.

חבילת מיתוג למסעדה, כוללת מגוון פריטים עיצוביים שיעזרו למסעדה לשדר מקצועיות כגון: לוגו למסעדה, תפריט שיעורר את החושים של הלקוחות, מגנטים להזמנות, מספרי שולחן, שקיות, מפיות, שקיות רטבים, סטנדים- מבצעים / עסקיות, שלט כניסה, פליירים, אריזות “טייק-אאויי” מדבקות לוגו וסלוגן לאופנוע/ רכב עבודה, מיתוג חולצות ובגדי עבודה לצוות המסעדה, כרטיסי ביקור לבעלי המסעדה, פולדרים שיווקיים, רול-אפים וכל שתצטרכו למסעדהלתחילת הדרך ולהמשכה.

למיתוג נכון יש את הכוח לבדל אותך מהמסעדות המתחרות שלך!

בוא להיות ייחודי וליצור את הבידול הזה משאר המסעדות ומתג את עצמך גבוה.

לחבילת מיתוג לבתי קפה/ מסעדות, צור קשר אתנו.

מסעדנים, אתם צריכים מיתוג, דברו איתי: 077-50-70-518

מיתוג חברות

כדי שהחברה שלך תתברג בזיכרון ותלכוד את עיניי הלקוחות הפוטנציאליים, עלייך ליצור מותג שיסקרן, שיעורר אמוציות, שיעניין, יחדש ויעניק ערך מוסף לחברה שלך ובכך המותג שלך ימשוך את הקונים הפוטנציאלים. מיתוג חברות נכון ישקף את ערכי החברה שלך, אופייה, תכונותיה ויתרונותיה.

למיתוג נכון יש את הכוח לבדל אותך מהמתחרים שלך!

חבילת מיתוג לחברות, כוללת מגוון פריטים עיצוביים שיעזרו לחברה שלך לשדר מקצועיות ויעניקו לה חיים, כגון: לוגו לחברה, פולדרים שיווקיים, מעטפות ממותגות, רול-אפים, עיצוב דוכני קד”מ שיווקיים וכל ניירת שתצטרך לחברה שלך לתחילת הדרך ולהמשכה.

בנוסף, שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מתמחה בבנייה ועיצוב של אתר תדמית לחברות ולכתיבת תכנים מתאימים.

בוא לעשות את זה נכון וחייג אלינו להצעת מחיר לחבילת מיתוג לחברות.

מיתוג עסקים (קטנים וגדולים)

כיום, בעולם עסקי כ”כ קשה ותחרותי לא ניתן להסתמך רק על לקוחות ממליצים, (שיטת “פה לאוזן”) שידאגו לפרסם את העסק שלך. בעולם כ”כ שופע עסקים קטנים וגדולים, כולם כבר יודעים שבכדי להשיג את מטרותייך ולהצליח עם העסק שלך, ישנה חובה למתג את העסקבצורה המקצועית ביותר.

מיתוג מקצועי דורש ניסיון רב שנים, מומחיות והבנה של מגוון תחומים בחיים כמו: פסיכולוגיה, תקשורת, שיווק, פרסום ועיצוב. וכאן, שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג שקד נכנס לתמונה.

שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מתמחה במיתוג עסקים, הן קטנים והן גדולים, אנו יודעים למתג עסקים גבוה ושואפים להזניק את העסק שלך למקומות שגם אתה לא העזת לחלום עליהם.

חבילת מיתוג לעסקים, כוללת מגוון פריטים עיצוביים שיעזרו לעסק שלך לשדר מקצועיות ויעניקו לו חיים, כגון: לוגו לעסק, פולדרים שיווקיים, כרטיסי ביקור, מעטפות ממותגות, רול-אפים, עיצוב דוכני קד”מ שיווקיים וכל ניירת שתצטרך לעסק שלך לתחילת הדרך ולהמשכה.

בנוסף, שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מתמחה בבנייה ועיצוב של אתר תדמית לעסקים ולכתיבת תכנים מתאימים.

בוא לעשות את זה נכון וחייג אלינו להצעת מחיר לחבילת מיתוג לעסקים.

יש לכם עסק? אתם צריכים מיתוג, דברו איתי: 077-50-70-518

מיתוג ליועץ משכנתאות:

בין אם אתם יועצי משכנתאות ותקים או חדשים בתחום, חשוב שיהיה לכם מיתוג ולוגו מנצחים, שיעבירו את המסר לקהל הפוטנציאלי שלכם ויבהירו שאכן מדובר בעסק רציני.

הלוגו מהווה את האלמנט העיקרי ממנו יתפתח כל המיתוג העסקי שלכם. המיתוג ילווה אתכםלאורך כל הדרך, לכן, חשוב שהלוגו שלכם יהיה מקצועי, ישקף יוקרה ואמינות ויהיה חד וקולעלמטרה.

שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מציע חבילת מיתוג ליועצי משכנתאות הכוללת: בניית לוגו ליועצי משכנתאות, פיתוח שפה גרפית, מיתוג ניירת משרדית ופולדר ליועץ משכנתאות.

בנוסף, שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מתמחה בבנייה ועיצוב של אתר תדמית ליועץ משכנתאות.

למיתוג נכון יש את הכוח לבדל אותך מהמתחרים שלך!

בוא להיות ייחודי וליצור את הבידול הזה משאר יועצי המשכנתאות ומתג את עצמך גבוה.

לחבילת מיתוג ליועץ משכנתאות, צור קשר אתנו.

יועצי משכנתאות, אתם צריכים מיתוג, דברו איתי: 077-50-70-518

מיתוג לקוסמטיקאית ומיתוג לקליניקה פרא-רפואית

היום זה כבר ברור, אחד מתחומי העסקים הנפוצים ביותר בשנים האחרונות הוא תחום מכוניהיופי והאסתטיקה ולכן חשיבות המיתוג בתחום היופי והאסתטיקה היא מהגבוהות ביותר משאר מגוון העסקים בישראל.

בשקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מבצעים מיתוג לקוסמטיקאית, מיתוג למכוני יופיואסתטיקה רפואית מזה שנים רבות ואנו בעלי ניסיון וידע רב בתחום.

שיווק של קוסמטיקאית/ מכון אסתטיקה  מתבצע בעיקר בשיווק מפה לאוזן, הנוצר בעיקר על-ידי לקוחות מרוצים (כמו גם בלתי מרוצים). יחד עם זאת, ישנן כמובן מכוני קוסמטיקהבישראל הנתפסים כאיכותיים יותר, מהסיבה שהם השכילו לייצר תהליכי מיתוג ארוכי-טווח ומושתתים על פיתוח מיתוג ולוגו המשדרים איכות גבוה, משדרים מקצועיות ומבליטים את יתרונותיהם על פני מכוני יופי וקוסמטיקה אחרים.

שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מציע חבילת מיתוג לקוסמטיקאיות וחבילת מיתוג למכוני יופי ואסתטיקה הכוללת: בניית לוגו לקוסמטיקאית, פיתוח שפה גרפית, מיתוג ניירת משרדית, פולדר לקוסמטיקאיות, רול-אפים, עיצוב דוכני קד”מ שיווקיים, עיצוב הקליניקה ולכל פרויקט אחר שיהיה בו צורך בעיצוב גרפי ומיתוג.

בנוסף, שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מתמחה בבנייה ועיצוב של אתר תדמית לקוסמטיקאית.

למיתוג נכון יש את הכוח לבדל אותך מהמתחרים שלך!

לחבילת מיתוג לקוסמטיקאית, יש ליצור עמנו קשר: 077-50-70-518

מיתוג צלמים ומיתוג סטודיו לצילום

בין אם אתה צלם פרטי “פרילאנס” או צלם בעל סטודיו לצילום, למיתוג מקצועי לצלם יש כוח השפעה רב ויכולות ויזואליות שמוכרות! וזה מוכח… שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מומחים בליווי אישי – אנו נדאג שחבילת המיתוג לצלם תכלול בין השאר את כל מה שתצטרך לנקודת התחלה וגם לטווח הארוך יותר.

חבילת מיתוג צלמים / מיתוג סטודיו צלמים,  כוללת מגוון פריטים עיצוביים, כגון: לוגו לצלם, כרטיס ביקור שישאיר רושם טוב ומקצועי, עיצוב ניירת משרדית, פוסטרים, שילוט לסטודיו, רול-אפים שיווקיים ממותגים פולדרים להצעות מחיר וכל מה שתצטרך בתור צלמים. אנו נדאג שמיתוג שלך ישדר מקצועיות וייצג אותך על הצד הטוב ביותר והכי חשוב- יבדל אותך משאר המתחרים בענף הצילום בישראל.

בנוסף, שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מתמחה בבנייה ועיצוב של אתר תדמית לצלמים וסטודיו לצילום

למיתוג נכון יש את הכוח לבדל אותך מהמתחרים שלך!

לחבילת מיתוג לצלם, יש ליצור עמנו קשר. דברו איתי: 077-50-70-518

מיתוג לפורטלים

תהליך המיתוג של פורטלים בעולם הדיגיטלי מורכב ממספר שלבים:

• הערכת מותג – חקר שוק, חקר מהות המותג, יתרונות הפורטל
• ניתוח מותג – סקירה של היעדים האסטרטגיים וקהלי היעד העיקריים של המותג. ניתוח האופן בו הם פועלים ברשת, האתרים בהם הם גולשים ובדיקה מעמיקה של מוכנותם לאינטראקציה ורכישה דרך האינטרנט.
• תחזוקה שוטפת גם לאחר ההשקה – ניהול סקירות ברשתות החברתיות וכד’.

בעולם הגרפי, חבילת מיתוג לפורטלים כוללת מגוון פריטים עיצוביים, כגון: לוגו לפורטל, עיצוב שפה גרפית, כרטיס ביקור לבעלי הפורטל, עיצוב ניירת משרדית, רול-אפים שיווקיים ממותגים, מודעות פרסומיות, באנרים לקמפיינים ברשת, עיצוב ומיתוג שלטי חוצות וכל מה שתצטרך בתור בעלים של פורטל.

שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג ידאג שהמיתוג שלך ייצג את הפורטל שלך על הצד הטוב ביותר והכי חשוב- יבדל אותך משאר המתחרים בעולם האינטרנטי.

בוא לעשות את זה נכון וחייג אלינו להצעת מחיר לחבילת מיתוג לפורטלים.

בנוסף, שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מתמחה בבנייה ותכנות אתרי פורטל: דברו איתי: 077-50-70-518

מיתוג בעלי מקצוע

שקד משרד פרסום וסטודיו לעיצוב מספק שירותי פרסום, עיצוב, מיתוג ושיווק מקיפים לבעלי מקצוע ובתי עסק בכל רחבי הארץ.

אנו רואים חשיבות מיוחדת בהתאמת דרכי העבודה מול כל לקוח לאופי העסק, למקצוע, לקהל היעד ולמטרות אותן הוא מעוניין להשיג.

כחלק מתחילת העבודה המשותפת, אנו נבנה עבורך לוגו מקצועי ונדאג למתג את העסק שלך על הצג הטוב ביותר, מיתוג מקצועי אשר ישקף את המקצועיות שלך על הצד הטוב ביותר.

הלוגו הסופי ישמש את העיצובים של התדמית בפרויקט הראשוני וישמש אותך בעתיד לכל עיצוב אשר יהיה.

כחלק מחבילת המיתוג, שקד משרד פרסום וסטודיו לעיצוב יעצב עבורך שפה גרפית נכונה ותקינה אשר תשמש את העיצובים שלך העסק שלך כגון: כרטיסי ביקור, חומרי תדמית, זהות קטלוג, מדבקות לרכב, חולצת עבודה ממותגת וכל אשר תהייה מעוניין לעסק שלך.

בנוסף, שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מתמחה בבנייה ועיצוב של אתר תדמית לבעלי מקצוע בתחומים השונים.

בוא למתג את העסק שלך גבוה ולעשות את זה נכון!

חייג אלינו להצעת מחיר לחבילת מיתוג לבעלי מקצוע: 077-50-70-518

מיתוג לגננות ומיתוג לגני ילדים

מיתוג הוא אינו משחק ילדים וחשוב לעשות אותו נכון. במיוחד כשמדובר בגן ילדים.  אנו, בשקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג, מבינים היטב את השוק התחרותי בישראל בכל הקשור לפעוטונים וגני ילדים. אנו מאמינים שכל גן ילדים צריך להעביר את ה”אני מאמין” שלו דרך התדמית ובכך לבדל אותו משאר המתחרים בענף.   מיתוג מקצועי ונכון בהחלט יוכל לעזור לך להעביר את המסר שלך, ללא מילים.

במיוחד כשמדובר בפעוטות וגני ילדים, רושם ראשונים והתדמית היא חלק מהותי בבחירת הגן על ידי ההורים. עלייך ליצור רושם ראשוני אפקטיבי על ההורים על ידי יצירת תדמית ומיתוג ייצוגי, נכון ונקי אשר ייצג אותך, את הערכים שלך ואת ערכי הגן, על הצד הטוב ביותר.

המיתוג והבידול בעולם המדיה יוצרים לגן שלך זהות משלו, זהות שונה מכל גן אחר שיש בסביבה.

כחלק מחבילת המיתוג, שקד משרד פרסום וסטודיו לעיצוב יעצב עבורך שפה גרפית נכונה ותקינה אשר תשמש את העיצובים של הגו שלך, כגון: פרסומות בעולם הדיגיטל, כרטיסי ביקור לגננות, חומרי תדמית, שלט לגן, עיצוב גרפי לאבזור הגן, זהות קטלוג, מדבקות לרכב, חולצת עבודה ממותגת וכל אשר תהייה מעוניין לגן שלך.

בנוסף, שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מתמחה בבנייה ועיצוב של אתר תדמית לגננות ובאתר תדמית לגן ילדים/ אתר תדמית לפעוטון.

למיתוג גנים ופעוטונים, על הצד הטוב ביותר, חייגי אלינו להצעת מחיר לחבילת מיתוג: 077-50-70-518

מיתוג קמעונאי

קמעונאות היא אחד התחומים המורכבים ביותר בתחום השיווק, המיתוג והמדיה. לא די שאנו מתחרים על תשומת ליבו של הצרכן במדיה, עלינו גם לבלוט בנקודת המכירה כשסבבנו מבחר רחב של אפשרויות ומתחרים על ליבם של הצרכנים. אחת הדרכים הטובות והנכונות ביותר לבלוט היום, היא באמצעות מיתוג נכון ומקצועי אשר יעניין ויסקרן את הלקוחות הפוטנציאליים.

המטרה של משרדנו היא יצירת זהות ייחודית ואיכותית באמצעות מיתוג קמעוני שישדר את המסרים הנכונים, יתכתב עם קהל היעד תוך תיאום מלא עם ערכי המותג הקמעוני.

ישנם סופרמרקטים רבים ברחבי הארץ, כל רשת והמיתוג שלה ,כל סופר וההבטחה שלו,

כל אחד וחווית הקניות שלו.

שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג הינו משרד עיצוב ומיתוג קמעונאי מהמובילים בארץ. משרדנו ייחודי בהתמחותו בתחום עיצוב קמעונאי. בוא לעבוד אתנו, בצוות, בחריצות ובהנאה וביצירתיות רבה ובעיקר, בוא למתג את העסק שלך נכון!

חבילת מיתוג קמעונאי כוללת: בנייה ועיצוב לוגו מקצועי, שלט כניסה, עיצוב ניירת משרדית, עיצוב כרטיסי ביקור, פולדרים, חומרים אינפורמטיביים וכל מה שצריך בעולם הקמעונאי על מנת להצליח לחדור לליבם של קהל היעד.

בנוסף, שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מתמחה בבנייה ועיצוב של אתר תדמית ומכירה בשוק הקמעונאי.

למיתוג נכון יש את הכוח לבדל אותך מהמתחרים שלך! בוא לעשות את זה נכון. להצעת מחיר ופגישת ייעוץ, חייג אלינו: 077-50-70-518

מיתוג חנות / מיתוג חנויות

הדרך הטובה ביותר לבנות מיתוג לחנות היא, להפוך את החנות לזכירה, בולטת וייחודית.  שקד משרד פרסום וסטודיו לעיצוב מתמחה בבנייה ועיצוב מותגים תוך הענקת יחס אישי ללקוחותינו ולמותג שלהם.

מיתוג נכון של חנות או עסק יבדל את החנות שלך וימצב אותה כמובילה וייחודית מהמתחרים שלך.

מיתוג נכון הוא שיוצר את ההבדל בין הצלחה ושגשוג לבין עמידה במקום.

מיתוג חנויות מהווה מפתח חיוני להצלחה שלך, בין אם יש ברשותך חנות בודדת או רשת חנויות.

יחד איתך, צוות הסטודיו בשקד יגדיר את יתרונות החנות שלך ואת נקודות החוזקה שלה וימצא את הדרך הטובה ביותר לייצג את המותג שלך, את המוצרים שלך וחווית הקנייה של הלקוחות שלך.

אנו ניצור תדמית עסקית ממוקדת ומדויקת אשר תאפשר לחנות שלך להגיע לקהל היעד הרצוי.

בנוסף, שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מתמחה בבנייה ועיצוב של אתר תדמית ומכירה לחנות / בניית אתר תדמית לרשת חנויות.

למיתוג נכון יש הכוח לבדל אותך מהמתחרים שלך! בוא להיות ייחודי, צור את הבידול הזה משאר המתחרים שלך ומתג את עצמך גבוה. חבילת מיתוג לחנויות כוללת מגוון פריטים עיצוביים שיעזרו לך ולחנות שלך לשדר מקצועיות בדרך הטובה ביותר, כגון: לוגו לחנות, כרטיס ביקור לבעלי החנות, שלט כניסה לחנות, ניירת שיווקית ממותגת, רול-אפים מכירתיים ושיווקיים וכל שתצטרך בתור בעל חנות לתחילת הדרך ולהמשכה.  לחבילת מיתוג לחנות, צור קשר אתנו.

 

מיתוג חנות בגדים

מיתוג בתי אופנה חייב להדגיש את הקו האופנתי, להבליט אותו ולשווק אותו לקהל הנכון.

לפני יריעת הפתיחה של חנות הבגדים שלך, עלייך לדעת מי קהל היעד שלך –להבין מיהו הלקוח שלך ולאיזה פלח שוק החנות בגדים שלך מכוונת. שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג יכול לעזור לך בכך!  לאור ניסיוננו רב השנים, אנו מבינים כי לכל קהל ישנם צרכים שונים ורצון לחוויה אחרת אותה ירצו לחות בחנות הבגדים שלך. כל זאת ועוד הן נגזרות של המיתוג שלך.  ללא ההגדרה מראש, לא יכנסו אליך לחנות הקהל הנכון, משום שלא ידעו למה ולמי החנות שלך מכוונת.

עם מיתוג נכון החנות בגדים שלך תבודל מהמתחרים ואף תבלוט מעליהם.   יחד איתך, משרד פרסום שקד וסטודיו למיתוג יבנה את האסטרטגיה המיתוגית המתאימה ביותר לחנות הבגדים שלך וייצג את האופי המיוחד שלה באופן גלוי וברור. מטרתנו, שהמיתוג לעד ייחקק בתודעת הצרכן כשייך לעסק שלך.

במיתוג חנות בגדים חייב לשים את הדגש על בחירת הצבעים הנכונה, לצורות ולבחירת הלוגו הנכון אשר יבטא על הצד הטוב ביותר את ייחודיות המותג שלך. בחבילת המיתוג לחנות בגדים כוללת מגוון פריטים עיצוביים שיעזרו לך ולחנות בגדים שלך לשדר אופנה בדרך הטובה ביותר, כגון: לוגו לחנות, כרטיס ביקור לבעלי החנות, שלט כניסה לחנות בגדים, ניירת שיווקית ממותגת, רול-אפים מכירתיים ושיווקיים וכל שתצטרך בתור בעל חנות בגדים לתחילת הדרך ולהמשכה.

בנוסף, שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מתמחה בבנייה ועיצוב של אתר תדמית ומכירה לחנות בגדים/ בניית אתר תדמית לרשת חנויות בגדים.  אנו מזמינים אותך להיות ייחודי, ליצור את הבידול הנכון משאר המתחרים שלך ולמתג את עצמך גבוה. לחבילת מיתוג לחנות, צור קשר אתנו: 077-50-70-518 שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג – אל תתפשר על איכות.

מיתוג נגרייה/ מיתוג לנגר

בעל נגרייה, הגיע הזמן לשדרג את הנגרייה שלך ולקחת אותה ואותך צעד אחד קדימה לעולם המדיה והאינטרנט. שם נמצאים כולם… כולל קהל היעד שלך. ההכרה בכך, היא הצעד הראשון כדי להפוך את הנגרייה שלך למצליחה אף יותר.  מיתוג נכון ומקצועי יעזור לנגרייה שלך להגיע לקהל הפוטנציאלי שלך ולהעביר את הערכים והמסרים הנכונים לך.

שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מזמינים אותך להיות ייחודי, ליצור את הבידול הנכון משאר המתחרים שלך ולמתג את הנגרייה שלך גבוה.

חבילת מיתוג לנגר כוללת מגוון פריטים עיצוביים שיעזרו לך ולנגרייה שלך לשדר מקצועיות בדרך אסתטית ונכונה, כגון: לוגו לנגר, כרטיס ביקור, שלט כניסה לנגרייה, חוברת עבודות מעוצבת וממותגת, ניירת שיווקית, רול-אפים לקד”מ וכל שתצטרך בתור נגר לתחילת הדרך ולהמשכה.

בנוסף, שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מתמחה בבנייה ועיצוב של אתר תדמית ומכירה לנגריות ולבעלי נגרייה.

לחבילת מיתוג לנגרייה, צור קשר אתנו. שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג – אל תתפשר על איכות.

מיתוג לספר / מיתוג למספרה

מדוע מספרה צריכה מיתוג עסקי?

מיתוג נותן מענה מקיף לתחומי העיסוק של המספרה, מבליט את הנקודות החשובות של שלה ומעניק ערך מוסף.

מיתוג נכון יעניק למספרה שלך תדמית ייחודית, זהות ויגדיל את כמות הלקוחות הנכנסים למספרה שלך.

בעולם של היום נדרשים מעסקים יותר ויותר מאמצים על מנת להשיג תשומת לב הלקוח ולכן עלייך ליצור את הבידול הנכון ביותר!

שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מתמחה במיתוג ספרים ובמיתוג מספרות, אנו יודעים למתג אתכם גבוה עם מיתוג אסתטי שמשדר אומנות ומקצועיות.

חבילת מיתוג לספרים ולמספרות כוללת מגוון פריטים עיצוביים שיעזרו לך ולמספרה שלך לשדר מקצועיות בדרך אסתטית כגון: לוגו לספר, כרטיס ביקור, שלט כניסה למספרה, ניירת שיווקית ממותגת, רול-אפים מכירתיים וכל שתצטרך בתור ספר לתחילת הדרך ולהמשכה. 077-50-70-518

מיתוג לתזונאים / מיתוג קליניקה לאורח חיים בריא

בין אם את/ה תזונאי/ת אישי/ת או בעלים של קליניקה לאורח חיים בריא, למיתוג מקצועי לתזונאי יש כוח השפעה רב ויכולות ויזואליות שמוכרות! וזה מוכח… שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מומחים בליווי אישי – אנו נדאג שחבילת המיתוג לתוזנאי/ת, בין השאר תכלול את כל מה שצריך לנקודת התחלה וגם לטווח הארוך יותר.

חבילת מיתוג לתזונאים כוללת מגוון פריטים עיצוביים, כגון: לוגו לתזונאי, כרטיס ביקור שישאיר רושם טוב ומקצועי, עיצוב ניירת, פוסטרים, שילוט לקליניקה (במידה ויש כזאת), רול-אפיםשיווקיים ממותגים פולדרים להצעות מחיר וכל מה שתצטרך בתור תזונאי לתחילת הדרך והמשכה. אנו נדאג שמיתוג שלך ישדר מקצועיות, חוזק וייצג אותך על הצד הטוב ביותר והכי חשוב- יבדל אותך משאר המתחרים בענף הבריאות והתזונה בישראל.

בנוסף, שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מתמחה בבנייה ועיצוב של אתר תדמית לתזונאים.

למיתוג נכון יש הכוח לבדל אותך מהמתחרים שלך! במיוחד בענף תחרותי וקשה כמו ענף התזונה.

בוא להיות ייחודי, צור את הבידול הזה משאר המתחרים שלך ומתג את עצמך גבוה. לחבילת מיתוג לתזונאי, צור קשר אתנו 077-50-70-518 שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג – אל תתפשר על איכות.

מיתוג אמנים / מיתוג גלריית אומנות

כיצד משתלבים מיתוג ואמנות? כיצד אמנים הפכו למותג בינלאומי, חוצה גבולות וזמן? התשובה היא ברורה וידועה כיום יותר מפעם, כישרון ומיתוג נכון!

שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מאמין שמהלך מיתוגי מחושב ויצירתי יקדם את האמן ויסייע לו למכור את עבודותיו, להציג בתערוכות ולהפוך אותו לאמן יוצר ומתפרנס מיצירתו בכבוד, כל זאת בעזרת מיתוג נכון וחשיפה אינטרנטית למיתוג ולאומנות.

חבילת מיתוג לאמנים/ חבילת מיתוג לגלריות אומנות כוללת מגוון פריטים עיצוביים אשר יקדמו את האמנות שלך, כגון: לוגו לאומן, כרטיס ביקור שישאיר רושם טוב ומקצועי, עיצוב באנרים ופרסומות בעולם האינטרנט, פוסטרים, שילוט לגלריה (במידה ויש כזאת), רול-אפים שיווקיים ממותגים קטלוג יצירות איכותי ומרשים וכל שתצטרך בתור אמן לתחילת הדרך והמשכה.

אנו נדאג שמיתוג שלך ישדר אומנותיות ומקצועיות כאחד וייצג אותך על הצד הטוב ביותר והכי חשוב- יבדל אותך משאר המתחרים בענף האומנות בישראל. ליצירת הבידול משאר המתחרים בענף, מתג את עצמך גבוה. לחבילת מיתוג לאמן ואומנות, צור קשר אתנו.

שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג – אל תתפשר על איכות.

מיתוג מעבדת סלולר

כיום, בעולם הסלולר ההולך ומתפתח, מיתוג מקצועי למעבדת סלולר הינו נושא חשוב, קריטי ומוכח כעובד. לאור ניסיון רב השנים שיש למשרדנו, אנו מוכחים לגלות כל פעם מחדש שהלקוחות הפוטנציאלים של מעבדות הסלולר הפרטיות, נמשכים למיתוג המעבדה, גם אם הם אינם מודעים לכך.

שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מתמחה במיתוג מעבדות סלולר, אנו יודעים למתג אתכם גבוה עם מיתוג שמשדר אמינות ומקצועיות כערך עליון. מיתוג מעבדה סלולרית יצור את הבידול הנכון משאר המתחרים בענף וייצג את יתרונות המעבדה שלך על הצד הטוב ביותר.

בנוסף, שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג מתמחה בבנייה ועיצוב של אתר תדמית למעבדות סלולר.

חבילת מיתוג למעבדה סלולרית כוללת מגוון פריטים עיצוביים, כגון: לוגו למעבדה סלולרית, כרטיס ביקור שישאיר רושם טוב ומקצועי לבעליה, עיצוב ומיתוג ניירת משרדית, פוסטרים, שילוט למעבדה הסלולרית, רול-אפים שיווקיים ממותגים, קבלות וחשבוניות ללקוחות המעבדה וכל מה שתצטרך בתור בעל מעבדה סלולרית לתחילת הדרך והמשכה.  בוא ליצור את הבידול המגיע למעבדה הסלולרית שלך.

שקד משרד פרסום וסטודיו למיתוג – אל תתפשר על איכות.

קצת מותגים שנולדו במשרד פרסום שקד

השאר פרטים ונחזור אליך, או לחץ והתקשר:
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר.

השאר פרטים ונחזור אליך, או לחץ והתקשר:

דילוג לתוכן