אודות

משרד פרסום שקד

אתה חייב מישהו שמכיר היטב את הנוסחה המתאימה, וזו בדיוק המומחיות שלנו. אנו בשקד לא מספקים “מוצרי פרסום“, אלא מתמחים במתן פתרון פרסומי מותאם לצרכים המדויקים של כל בית עסק או חברה, ועל ידי כך מפיקים את מקסימום התועלת מהתקציב המוקצה לפרסום.

פתרונות פרסום, דיגיטל, ייעוץ ומיתוג בהתאמה אישית
אתה חייב מישהו שמכיר היטב את הנוסחה המתאימה, וזו בדיוק המומחיות שלנו

בשקד משרד פרסום אנחנו מסתכלים על התמונה המלאה ומציעים לכל לקוח פתרונות שיווק ופרסום דיגיטלי בהתאמה אישית. אנו יודעים שישנם הרבה גורמים משפיעים על ההצלחה של הפרסום: העיצוב, המסר השיווקי, איכות העבודה, התזמון, הגדרת קהל היעד ובחירה נכונה של המדיה השיווקית – ואנחנו מאמינים שרק כשכולם יעבדו יחד, בסינרגיה, מתוך אסטרטגיה בנויה ומגובשת היטב – נוכל לראות תוצאות!

ראייה רחבה שבונה אסטרטגיה מדויקת

המשרד שלנו עתיר ניסיון בעבודה שיווקית עם חברות גדולות וקטנות. את הידע שלנו צברנו ממגוון תפקידים בתחום, שהובילו אותנו להתמקצעות יסודית והיכרות מעשית עם כל האספקטים של עבודת שיווק דיגיטלי, מיתוג, בניית אתרים וייעוץ שיווקי לעסקים – כך, אנו יכולים לבנות עבורכם את האסטרטגיה הנכונה ביותר שלוקחת בחשבון את הצרכים, היעדים והתקציב, ומחברת אתכם לספקים הטובים שירימו את העסק שלכם גבוה.

זיהוי הצרכים הספציפיים שלכם – יקבלו מענה מדויק שלנו

מבחינתנו, הכל מתחיל בניתוח שוק שעוזר לנו לאבחן את הצרכים של בית העסק. אחרי הבנת הצורך, אנו נתאים את הפתרון הטוב ביותר בדיוק בשבילכם. אנו מתחייבים שזה יהיה פתרון מלא, שרואה 360 מעלות ונותן אריזה מלאה ומעודכנת שמאימה את עצמה למציאות המתחדשת ולעסק שלכם בלבד.
בין אם אתה בעל עסק חדש ולא מוכר, עסק קיים שזקוק ל”דחיפה”, או עסק שכבר מצליח ורוצה עוד לגדול – איתנו תגלה שפרסום שמותאם כראוי לבית העסק שלך הוא בעל השפעה עוצמתית ומרחיקת לכת!

לא דורכים במקום

שיווק, פרסום ודיגיטל הם תחומים שמתחדשים ומשתנים כל הזמן – בשקד פרסום לא דורכים במקום. אנחנו כל הזמן לומדים, מתפתחים וצוברים ידע חדש על התחום, כדי לספק ללקוחותינו שירות מעודכן שעומד בסטנדרטים המתקדמים ביותר בעולמות המקצועיים שלנו. איתנו, אתם מובילים את העסק למיצוי הפוטנציאל שלו, תוך התחשבות מלאה בשאיפות, במגבלות ובסביבה העסקית.

השאר פרטים ונחזור אליך, או לחץ והתקשר:
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר.

השאר פרטים ונחזור אליך, או לחץ והתקשר:

דילוג לתוכן