פרסום

פרסום יעיל לעסקים

שקד משרד פרסום מתמחה במתן שירותי שיווק, ייעוץ, מיתוג ופרסום לעסקים וחברות, בהתאמה אישית. אצלנו, אף לקוח לא יוצא עם חבילת פרסום זהה! אנו מאמינים בפרסום דינמי, שמתאים את עצמו לזמן ולמקום בו העסק מתקיים ודואג למנף את כל המשאבים בצורה הטובה ביותר. כך, אנו מתחייבים לספק לכם פרסום שמניב תוצאות טובות ואיכותיות.

דיגיטל או מודפס – אנחנו יודעים לעשות הכל!

אין כמעט חברה שלא זקוקה לפרסום כלשהו. אפילו חברי כנסת עסוקים כל היום במיתוג, שיווק ופרסום באמצעים הדיגיטליים שהפכו נגישים לכל דורש. העולם של היום, פותח בפנינו כל הזמן אפשרויות ואסטרטגיות פרסום חדשות: פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם הפכו את הרשתות החברתיות לכלי לפרסום יעיל וממוקד, אך גם שיר ויראלי שכולם שרים בלי הפסקה – יכול להיות הפרסומת הכי טובה שיש.

שקד פרסום, מספקת ללקוחותיה מענה שלם לתחום הפרסום הדיגיטלי או הפרסום במדיה. ישנן חברות שפרסום בדרך הישנה והטובה, מוכיח את עצמו היטב והן ימשיכו לחלק פלאיירים, לפרסם מודעות בעיתונות ולרכוש שלטי חוצות. אך, ישנן חברות שזקוקות רק לפרסום דיגיטלי ממוקד ודינמי שיתפוס את הקהל שלה בדיוק ברגע הנכון ביום עם המסר המדויק והאקטואלי ביותר.

אנחנו יודעים לעשות גם את זה, וגם את זה! פשוט היינו שם מההתחלה… למדנו משנים של ניסיון איזה אסטרטגיית פרסום להפעיל – ומתי, ואנו משתמשים בידע הזה בשביל לקדם את העסק שלכם בצורה היעילה והמשתלמת ביותר.

פרסום ושיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט נכנס לחיינו בצורה אינטנסיבית בעיקר בעשור האחרון. כיום, כל בית עסק חייב להחזיק באתר אינטרנט איכותי ולהימצא בקלות במנועי חיפוש תחת כמה שיתר מילות מפתח אפשריות. אך גם פרסום בגוגל או באמצעות טאבולה ואאוטבריין יכולים להיות קריטיים להצלחת העסק.

ישנן אינספור דרכים לשווק באינטרנט בצורה מקצועית ויעילה, כשהעיקרית  וההכרחית לכל בית עסק היא בניית אתר אינטרנט העומד בתקני גוגל, בעל התאמה לכל הדפדפנים וכזה שעבר בדיקת תקינות קוד אתר מקצועית. את אתר האינטרנט מקדמים בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים, וכך יוצרים שיווק יעיל ומקצועי ומסייעים לבית העסק להגדיל את רווחיו בקלות.

בניית אתר אינטרנט מקצועי לעסק שלך

אנו במשרד פרסום שקד יצרנו חיבור של אנשי קריאייטיב, תוכן ופיתוח תחת קורת גג אחת, גיבשנו צוות מקצועי ואמין, ואנו מספקים שירות בניית אתרים ברמה הגבוהה ביותר. בתהליך בניית אתר בשקד פרסום תקבלו אתר אינטרנט מקצועי, מותאם מטרות, מעוצב לעסק שלך באופן אישי – ללא שימוש באתרי תבנית.

פרסום בגוגל, טאבולה ואאוטבריין

עבור עסקים מסויימים, שיטת הפרסום הטובה ביותר תהיה על ידי קידום אתר ממומן במנועי החיפוש ובראשם גוגל. אם מדובר בעסק מקומי שאנשים מחפשים באופן יזום – כדאי לשקול פרסום בגוגל שיקפיץ אתכם לתוצאות הראשונות בחיפוש ויאפשר לקהל גדול להיחשף לאתר שלכם.

פרסום בטאבולה ובאאוטבריין מאפשר חשיפה רחבה ומעמיקה עבור עסק שמביא עימו בשורה או מעוניין למכור שירות או מוצר אטרקטיבי. זה יכול להיות קרקעות, נדל”ן או ניתוחי אף ובוטוקס – כתבה שיווקית ברמה עיתונאית יכולה לייצר לחברה לידים איכותיים במחירים מפתיעים.

השאר פרטים ונחזור אליך, או לחץ והתקשר:
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר.

השאר פרטים ונחזור אליך, או לחץ והתקשר:

דילוג לתוכן