פרסום

בניית דף עסקי בפייסבוק

אם אתה בעל עסק המסוגל לזהות פוטנציאל שיווקי אדיר ומעוניין לנצל את התועלות לטובתך, כדאי לך לשקול פרסום ברשת החברתית פייסבוק.

דפי עסק ואפליקציית פייסבוק מותאמים לבית העסק

אם אתה בעל עסק המסוגל לזהות פוטנציאל שיווקי אדיר ומעוניין לנצל את התועלות לטובתך, כדאי לך לשקול פרסום ברשת החברתית פייסבוק.

פייסבוק בתחילת דרכה שימשה אנשים לחפש ולשמור קשר עם חברים. אך מהר מאוד תופעת השימוש בפייסבוק הלכה, התרחבה והתעצמה ומספר הגולשים המשתמשים והפעילים יום יום ברשת, מגיע בישראל למאות אלפי אנשים! כך הפכה רשת הפייסבוק לבמת שיווק לעולם העסקים.
כל משתמש בפייסבוק יכול באופן פשוט לבנות דף בפורמט בסיסי קבוע. וניתן כיום למצוא עסקים רבים בדפים סטנדרטים אלו.
ישנה אפשרות להבדיל ולייחד את עצמך ועדיין לנצל את כל היתרונות של החשיפה הרחבה שרשת הפייסבוק מציעה, על ידי בניית דפים ייחודים לעסק שלך בתוך הרשת. כלומר לבנות מיני-אתר אינטרנט בתוך הפייסבוק.

היתרונות בפרסום כזה הינם העלות שהיא הוצאה חד פעמית ואין צורך לשלם דמי תחזוקה ואחסון חודשיים כמו שמשלמים עבור אתר אינטרנט רגיל. היתרון הנוסף והחשוב ביותר הוא הצבת בית העסק שלך והמידע אודותיו באור הזרקורים על ידי חשיפתו לכל מאות אלפי הגולשים ברשת.
בשקד פרסום אנו מציעים בניית מיני אתר אינטרנט בתוך רשת הפייסבוק. עיצוב דפים מיוחד ובולט תוך ניצול כל האפשריות הניתנות על ידי הרשת. בניית ועיצוב מיני האתר מותאם לצרכי בית העסק ויכול להוות קישור למעבר לאתר האינטרנט (אם קיים) או לכתובת מייל שלכם.

אל תחמיצו הזדמנות ענקית לפרסום! צרו קשר עוד היום לשמוע עוד על מיני אתר ייחודי בתוך רשת הפייסבוק.

מבין לקוחתינו הנהנים מניהול עמוד הפייסבוק העסקי שלהם


זקוק לדף פייסבוק אחר ולא כמו של כולם? פנה אלינו

השאר פרטים ונחזור אליך, או לחץ והתקשר:
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר.

השאר פרטים ונחזור אליך, או לחץ והתקשר:

דילוג לתוכן