מיתוג

מה זה מיתוג?

ולמה בכלל אני צריך אותו? מתי אני צריך למתג את העסק שלי ואיך ניתן לעשות זאת? לנו יש את צוות מיתוג בין המנוסים ביותר בארץ, כ15 שניים של מיתוג עסקים וחברות גדולים וקטנים, יש לנו את הנוסחה המנצחת, רוצה לדעת עוד לחץ על הכפתור ״הזמן פגישה״

בנוסף לשירותי השיווק והפרסום השונים שלנו, אנו במשרד פרסום שקד מתמחים גם בשירותי מיתוג לבתי עסק ממגוון תחומים, במטרה לחזק את הקשר עם הצרכן ולהפוך את המוצר שלך לייחודי ומצליח. בעלי עסקים רבים סבורים שהמשמעות של מיתוג היא עיצוב לוגו, ברושור, נייר מכתבים ותו לא. הרשו לנו לתקן את העמדה הרווחת: מותג זה לא רק לוגו. מותג כולל את עיצוב מלוא תדמית העסק, לפרטי פרטים. בעולם העסקים, בו התחרות הולכת וגדלה כל הזמן, מיתוג של בית עסק הוא תנאי הכרחי להצלחתו.מותג עסקי כולל כל דבר ופרט שיוצא מתוך בית העסק החוצה – מעיצוב הלוגו ונייר המכתבים ועד עיצוב המשרדים ורכבי החברה. מיתוג נכון הוא זה שמסייע לכל בית עסק לשמור על הייחודיות שלו בשוק, הוא זה שמסייע לו לפרוץ גבולות ולהגיע להצלחה המיוחלת.

מדוע כל כך חשוב למתג את העסק?
התהליך מתחיל בניסוח שם לבית העסק – לשירותים שלו או למוצרים אותם הוא מוכר. לצורך הדוגמא, תאר לך שלרכבים לא היו שמות. אדם המעוניין לקנות רכב היה מגיע למגרש הרכבים והמוכר מציע לו רכב כלשהו. רכב רגיל, בלי שם, בלי היסטוריה. איך אותו אדם יידע באיזה רכב לבחור? איך הוא יידע שאכן אותו רכב הוא הרכב הנכון בעבורו? אבל אם יציינו בפניו שהרכב הוא מסוג B.M.W, הוא מיד יידע שמדובר ברכב המפורסם בכך שהוא טוב ואיכותי, והשאלה היחידה שתהיה לו לפני הקנייה היא מה מחירו.

זהו ערכו של מותג.

מותג יוצר את המוניטין של המוצרים או השירותים, ומקשר אותם לעסק טוב ואיכותי, בדיוק כמו במקרה של B.M.W – שכולם יודעים שהוא רכב טוב ובטיחותי. לכן, כל עסק חייב למתג את עצמו. כל עסק חייב שיכירו אותו, שיידעו מי הוא, מה הוא מייצר ומהי האיכות של מוצריו. ככל שהתהליך יהיה אינטנסיבי יותר, בית העסק רק ירוויח.

מיתוג לעסקים – למה דווקא במשרד פרסום שקד?
משרד פרסום שקד הוא משרד מומחה בבניית אסטרטגית שיווק ופרסום לבתי עסק, ומסייע להם להגדיל את פופולריות העסק ומוצריו באמצעות שפת מותג נכונה. – מיתוג עסקי מתבצע דרך עיצוב לוגו, עיצוב חומרי דפוס שונים ועיצוב מותאם מטרות, בכדי לסייע לכל בית עסק להגשים את מטרתו ולקיים את השאיפה הגדולה ביותר שלו – להצליח לאורך זמן, ובגדול. – מיתוג חומרי פרסום כולל את כל התחומים היומיומיים בהם נוגע בית העסק, ממחברות ועטים ממותגים ועד לצי הרכב של החברה ומשרדיה בכל רחבי הארץ. תהליך מיתוג במשרד פרסום שקד מובנה יחד עם הלקוח ושומר על עיצוב מקורי ומושך לצד שפה גרפית גבוהה ואיכותית. אנו במשרד פרסום שקד מאמינים שמיתוג הוא תהליך מרכזי וחשוב ביצירת הקשר עם הצרכנים ובתהליך ההצלחה. לשם כך, מיתוג חייב להתבצע על ידי מומחים ומתוך היכרות איתך ועם בית העסק שלך. אל תתפשר על מותג לא מדויק. צור איתנו קשר כבר עכשיו, ובוא לפגישת ייעוץ ללא תשלום וללא התחייבות.

 

השאר פרטים ונחזור אליך, או לחץ והתקשר:
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר.

השאר פרטים ונחזור אליך, או לחץ והתקשר:

דילוג לתוכן