בניית אתרים

יעוץ אינטרנט / דיגיטל

כחלק משירותי הפרסום והשיווק הכוללים שלנו במשרד פרסום שקד, אנו מתמחים גם בבניית אתרים – עיצוב ופיתוח של אתרי אינטרנט למותגים שונים.
אך לפני שניגשים לבניית אתר, כדאי להכיר את החשיבות הרבה
של אתר אינטרנט לעסק שלך.

למה עסק צריך אתר אינטרנט?

היום, כל מותג שרוצה להצליח חייב להפעיל אתר אינטרנט. לקוח פוטנציאלי שזקוק למוצר או לשירות מסוים, יחפש אותו קודם כל באינטרנט, ואם המותג שלך לא יופיע שם – מבחינת הלקוח, אתה כלל לא קיים.
הקמת אתר כשלעצמה אינה מספיקה. אתר אינטרנט טוב ויעיל הוא אתר מעוצב ברמה גבוהה ומראה מושך, שהעיצוב והתוכן שלו משדרים איכות גבוהה. בנוסף, אתר אינטרנט טוב ומושך לקוחות הוא אתר שמתוחזק ומתעדכן כל הזמן.

מהו אתר אינטרנט מוצלח?

אתר האינטרנט של המותג שלך חייב להמשיך את הקו השיווקי שנבחר כדי לקדם אותו, להעביר בצורה הטובה ביותר את המסרים השיווקיים שמלווים אותו, להיות ידידותי למשתמש, וכמובן – להיות נגיש וקל לאיתור. לשם כך יש צורך להיעזר במומחים לבניית אתרים, לעיצוב, לפיתוח ולקידום אתרים במנועי חיפוש.

יעוץ אינטרנט – למה דווקא במשרד פרסום שקד?

שירות יעוץ האינטרנט שלנו במשרד פרסום שקד פועל מתוך ההבנה כי לא כל אתר אינטרנט מתאים לכל מותג. לכל לקוח יש להתאים את המבנה, העיצוב והתוכן הטובים ביותר עבורו, בשפה הנכונה ולקהל היעד המתאים: אתר שמפרסם מוצר לצעירים לא יכול להיראות או לדבר באותה שפה שיווקית כמו אתר למבוגרים, וכן הלאה. לעולם האינטרנט קצב וחוקים משלו, ולכן יש לגבש את הדרך הנכונה להגיע לקהל היעד במהירות וביעילות, להציג את כל המידע הדרוש בצורה האידיאלית ולהצליח למשוך כמה שיותר גולשים המבקרים באתר, להתעניין במוצר שלך – וליצור קשר.
אנו במשרד פרסום שקד נבחן את האפשרויות השונות העומדות לרשותך בהקמת אתר אינטרנט, נתכנן את המסרים השיווקיים המדויקים ואת השפה העיצובית המתאימה ביותר שאנו מעוניינים לקדם באמצעות האתר.

לאחר שלבי התכנון, אנו מציעים את מלוא השירותים הנדרשים לבניית אתר:

  1. עיצוב אתר
  2. כתיבת תוכן שיווקי
  3. פיתוח ותכנות
  4. קידום האתר במנועי חיפוש

והכל – כדי להגיע לתוצאות מוצלחות ואפקטיביות ולניצול נכון של האפשרויות הקיימות היום לחשיפה ולפרסום העסק שלך באינטרנט.

אם אתה בעל עסק שרוצה להצליח – חשוב שתשקיע באתר אינטרנט איכותי ויעיל. אנו במשרד פרסום שקד מזמינים אותך להתרשם מתיק העבודות שלנו וליצור איתנו קשר לקבלת מידע נוסף או לקביעת פגישה. נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

לפרטים נוספים או קביעת פגישה ללא התחייבות, צור איתנו קשר בהקדם ונשמח לעמוד לרשותך בכל עניין ושאלה.

לצפייה בתיק העבודות שלנו לחץ כאן.

אל תבזבז עוד כסף לחינם!

בוא לשמוע איך ההשקעה הנכונה בפרסום יביא לצמיחה של בית העסק שלך.

מחפשים יועץ שיעזור לכם לקדם את העסק?

יעוץ שיווקי

יעוץ פרסומי

יעוץ מיתוגי ותדמית

יעוץ אסטרטגי

יעוץ אינטרנט ודיגיטל

מנהל שיווק להשכרה

השאר פרטים ונחזור אליך, או לחץ והתקשר:
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר.

השאר פרטים ונחזור אליך, או לחץ והתקשר:

דילוג לתוכן