מיתוג

יעוץ מיתוג ותדמית

משרד פרסום שקד מלווה בתי עסק וחברות בכל שלבי הפרסום, השיווק והמיתוג הדרושים, על מנת להוביל אותם לחשיפה עצומה ולהצלחה עסקית. כחלק מהשירותים שלנו, אנו מציעים גם שירותי יעוץ מיתוג ויעוץ תדמית לבתי עסק.

מיתוג ותדמית – להפוך מוצר למותג ייחודי

יצירת תדמית נכונה היא חלק חשוב בבניית מותג איכותי, ומומלץ שלא להקל ראש בתהליך זה, מכיוון שהתדמית יכולה לקבוע במידה רבה את עתידו של העסק שלך ואת סיכויי ההצלחה שלו. תדמית המותג מבדלת אותו משאר המוצרים המתחרים בשוק ומלווה אותו בכל מקום בו הוא מופיע – במודעה בעיתון, בשלט חוצות, בדף העסקי שלך בפייסבוק או באתר האינטרנט שלך. לכן, עליה להיות מבוססת על אופי העסק שלך ועל הערכים שאותם אתה מעוניין לשדר. המותג חייב להעביר מסר מדויק ולפנות לקהל הנכון, על מנת לגדול ולהרוויח, ולכן כדאי לתכנן אותו באופן קפדני ולהתייעץ עם אנשי מקצוע מנוסים בתחום.

יעוץ מיתוג ותדמית במשרד פרסום שקד

אנו במשרד פרסום שקד מעניקים שירותי יעוץ מיתוג ותדמית ללקוחותינו, בתהליך יסודי שמתחיל קודם כל מהיכרות מעמיקה עם העסק שלך, עם המאפיינים הייחודיים לו, החזון שמאחוריו, המטרות והיעדים שהחלטת להשיג באמצעותו. רק על ידי הבנה טובה של צרכי העסק ואפיון ברור של המוצר וקהל היעד, ניתן לבדל אותו מהמתחרים בצורה אפקטיבית – ולהתחיל בתהליך המיתוג ועיצוב התדמית לקראת הפקת כל אחד ואחד מהחומרים השיווקיים הנדרשים: מעיצוב מודעה ועד לבניית אתר אינטרנט.
בין אם מדובר במותג חדש שנבנה מאפס ובין אם בית העסק שלך כבר קיים אך זקוק לשדרוג תדמית משמעותי, אנו במשרד פרסום שקד נשמח לייעץ גם לך בתחום התדמית והמיתוג ולתרום להצלחת העסק שלך. לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות, צור עמנו קשר ונשמח לעזור.
 
לפרטים נוספים או קביעת פגישה ללא התחייבות, צור איתנו קשר בהקדם ונשמח לעמוד לרשותך בכל עניין ושאלה. לחץ כאן

תדמית ומיתוג שבוצעו בשקד פרסום לחצו כאן

מחפשים יועץ שיעזור לכם לקדם את העסק?

יעוץ שיווקי

יעוץ פרסומי

יעוץ מיתוגי ותדמית

יעוץ אסטרטגי

יעוץ אינטרנט ודיגיטל

מנהל שיווק להשכרה

 

השאר פרטים ונחזור אליך, או לחץ והתקשר:
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר.

השאר פרטים ונחזור אליך, או לחץ והתקשר:

דילוג לתוכן